שאלות ותשובות
האם יש אולם תצוגה ? היכן החנות נמצאת ?
כיצד ניתן ליצור קשר?
אנחנו זמינים עבורכם כמעט בכל הפלטפורמות – צוות שירות הלקוחות שלנו גם בוואטסאפ 054-8920202 וגם בנייד 054-8920202. זה לא מספיק? יש לנו גם צ׳אט עם מענה מיידי כאן באתר שלנו בפינה השמאלית למטה.
מה הן שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות והמכירה?
תוכלו להשיג אותנו בכל הפלטפורמות המצויינות לעיל בשעות הפעילות: א-ה: 9:00-20:00, ו: 9:00-14:00, מוצ״ש: 19:00-22:00
האם יש אחריות על המוצרים? מי נותן האחריות?
כמובן ! כל המוצרים שתרכשו אצלנו נמצאים באחריות ! בדף המכירה של כל מוצר יצויין נותן האחריות וזמן האחריות. ב- Roko Electric אנחנו נלווה אתכם אל מול הספקים גם כאשר תצטרכו לממש את האחריות – שלא נדע.
האם יש לכם גם שירותי התקנה?
ככל אנחנו לא מספקים שירותי התקנה למוצרים, אך ורק משלוח. עם זאת – בדף המוצר אנחנו נציין אם יש אופציה התקנה חינמית או בתשלום דרך היבואן או שנמליץ על אנשי מקצוע ששמענו עליהם טובות.
איך אפשר לשלם? איזה אמצעי תשלום אתם מקבלים?
איך שתרצו ! תשלום מהיר בכרטיס אשראי דרך האתר או במוקד הטלפוני שלנו, תשלום בפייפאל, העברה בנקאית ואפילו בביט !
האם אפשר לחלק לתשלומים? כמה?
בום ! מהפכה בשוק החשמל ! 12 תשלומים על כל מוצר שתבחרו ! מתוכם 6 תשלומים ללא ריבית !
לא מצאתי מחיר משלוחים והובלה? האם היא בחינם?
כן ! ברוקו אלקטריק כל המוצרים כוללים משלוח חינם ! בכפוף לתקנון.
אז אם המשלוחים בחינם – תוך כמה זמן אני צפוי לקבל את המוצר שרכשתי?
כל המוצרים באתר יסופקו לא מאוחר מ-7 ימי עסקים מרגע קבלת תשלום מלא. ובכל זאת – אנחנו מבטיחים שנעשה הכל כדי שתקבלו את זה בזמן הקצר ביותר ! נסו אותנו !